X

O nas

Agencja badawcza Mad Media, to nowoczesna firma świadcząca usługi dla biznesu, dzięki którym możliwe jest poprawne wdrażanie innowacji technologicznych, czy też nowych produktów w przedsiębiorstwach. Prowadzimy tutaj przede wszystkim wszelkiego rodzaju badania rynku oraz opinii, dzięki którym możliwe jest pozyskanie informacji niezbędnych do prawidłowego modelowania przyszłej sprzedaży. Dzięki badaniom rynku i opinii możemy także uzyskać informacje odnośnie wszystkich najważniejszych konkurentów w danym sektorze rynku, co oczywiście jest podstawową wiedzą do kreowania polityki cenowej przedsiębiorstwa.

 

Wobec tego też, możemy tutaj powiedzieć, iż nasza agencja badawcza, przeprowadzając wszelkiego rodzaju badania rynku, zapewnia tutaj przedsiębiorcy, profesjonalną wiedzę z zakresu wdrażania innowacyjnych produktów do swojej oferty, które będą miały praktyczne szanse na przebicie się przez istniejące już na rynku produkty firm konkurencyjnych. Ponadto, wykonujemy tutaj także profesjonalny market research, dzięki któremu można poznać wszystkie najważniejsze aspekty rynku w danym sektorze, skutkiem czego, też, możliwe będzie jeszcze lepsze podejście do konkurowania z pozostałymi firmami w danym sektorze.

 

Zapraszamy tutaj do skorzystania z naszej bogatej oferty usług badawczych, takich jak badania rynku i opinii, badania fokusowe, badania ewaluacyjne, czy też badania marketingowe, dzięki którym Twój biznes nabierze skrzydeł. Ponadto oferujemy także profesjonalnie przygotowane bazy danych, w tym przede wszystkim, profesjonalne bazy lekarzy, oraz statystykę medyczną. W ostatnim czasie do naszych podstawowych usług wdrożyliśmy także kolportaż i dystrybucję ulotek oraz innych materiałów reklamowych.

 

W każdym przypadku z całą pewnością dojdziemy do porozumienia, oraz ustalimy odpowiadające nam warunki współpracy. Zapewniamy także stosunkowo przystępne ceny naszych usług, szczególnie w ramach stałej współpracy, wobec czego na chwile obecną ciężko w ogóle wynaleźć lepszą ofertę usług badawczych, od Mad Media.

badania jakościowebadania obsługi klientabadania opiniioprogramowanie CATI